๛Obserwatorzy

niedziela, 28 września 2014

klamerkowo

Ostatnio chciałam aktywnie poodpoczywać w przerwach między kolejnymi etapami haftu dla <mam nadzieję> przyszłej teściowej ;)

prezent już do niej powędrował, a dokładnie pierwsza jego część, a efekty pokaże w kolejnym poście.

Naszło mnie na tworzenie klamerek, które można wykorzystywać jak się chce.
mogą być jako:
* przypominajki z magnesem na lodówkę
* spinki do opakowań
* spinacze do zdjęć na sznurkach
* element ozdoby firanek/zasłon
* przypominajka na deseczce do przywieszenia na ścianę

a oto efekty:



















3 komentarze:

  1. Bardzo mi się podobaj Twój blog, mam nadzieje że mój się spodoba Tobie :
    http://be-yoooourself.blogspot.com/
    Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny pomysł! podoba mi się :) mam w domu ,,milion,, drewnianych klamerek do zagospodarowania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wystarczy wyzbierać pierdołki z domu i ponaklejać :) chyba, że chcesz żebym to dla Ciebie zrobiła to nie ma problemu :)

      Usuń