๛Obserwatorzy

środa, 23 grudnia 2015

Candy u Chagi - takie aidy, że głowa mała :)

Wiem, że bywam tu rzadko. Żałuję tego, jednak bardziej wciąga mnie pisanie opinii kosmetyków na moim drugim blogu. Co oczywiście nie oznacza, że już niczego innego nie robię ;). W wolnych chwilach do ręki wpada mi igła i mulina i produkuję sobie małe ozdoby na choinkę na plastikowej kanwie. Powstało ich już około 8. Aktualnie jestem na etapie wyszywania Mikołaja. Postaram się wszystkie je wstawić tu w okresie świątecznym.

Dziś jednak przychodzę tu z inną informacją, która pewnie już do niektórych dotarła. Chaga z bloga Pasje odnalezione zorganizowała świetne Candy, w którym do wygrania jest 6 kolorów aidy o gęstości 14 ct i 20 ct. Jak widzicie po banerku, kolory są na prawdę cudowne. Chyba żadnego z nich nie miałam w swoich rękach a bardzo bym chciała, bo krzyżykowanie na tak pięknym materiale to czysta przyjemność :).

Aż 3 osoby zgarną materiały. Dla każdego po dwa kolory, które zostaną przydzielone losowo. Chyba, że osoba w swoim zgłoszeniu zaznaczy, który odcień najbardziej by jej odpowiadał, i jeśli wygra zostanie to uwzględnione.

Myślę, że jest to świetna okazja dla osób, które tak jak ja, do tej pory ograniczały się do mało barwnych kolorów i chciałaby ożywić swoje arcydzieła, może wziąć udział w tym candy, bo zrobić trzeba na prawdę niewiele a można dać szansę losowi :)

CANDY KLIK

POZA TYM WESOŁYCH ŚWIĄT KOCHANI

1 komentarz: