๛Obserwatorzy

sobota, 14 czerwca 2014

Nominacja do Liebster Award od lakieromaniasyli

Bardzo mi miło, że zostałam nominowana do tej nagrody ;)
To moja pierwsza i nie orientuje się jeszcze w tej zaszczytnej funkcji ;)
Nominował mnie blog Sylwii  http://lakieromaniasyli.blogspot.com


 1. Ile czasu w tygodniu poświęcasz na sutasz (robienie biżuterii, hand made)?
W moim przypadku jest to haft lub inne rękodzieło i staram się codziennie coś tam dłubać, chyba że naprawdę nie mam czasu;)

2. Jaki kolor najczęściej gości w Twoich pracach? 
Lubię kolorowe prace, bo wtedy chętniej się je robi i nie są monotonne, ale z konkretnych kolorków goszczą u mnie biel, czerń, niebieski i czerwony :)
3. Co Cię zainspirowało do przygody z hand made?
Taka przyszywana ciocia, i to było jak miałam jakieś 10-13 lat. potem miałam przestój i znów się tym zajęłam
 4. Czy inspiracją są dla Ciebie inne blogi?
Owszem. Mało znajduje blogów o tematyce haftu ale jak już wpadnę na taki to przeglądam ich prace i inspiruje się nimi:)
 5. Wolisz jaskrawe kolory w swoich pracach czy raczej stonowane?
Lubię kolory stonowane, pastelowe lub czarno-białe :)
 6. Od kiedy prowadzisz swojego bloga?
Krótko:P Od lutego chyba ;)
7. Masz już za sobą współpracę z jakąś firmą?
Niestety jeszcze nie, do Dawandy mnie nie przyjeli bo zdjęcia im się nie podobało a nie mam na razie jakiegoś super aparatu, żeby robić profesjonalne fotki. ale mam konto na srebrnej agrafce ;)
8. Jaka firma/marka najbardziej przypadła Tobie do gustu (mulina, sutasz, paciorki itp.)?
Mulinę kupuję w różnych miejscach, w zależności czy kupuje kolory do kolekcji czy akurat mi brakuje koloru w trakcie pracy. Kupuje też w chińskim ale gorzej się nią szyje, kanwę kupuję na aukcjach lub szukam tanich ofert po stronach;) a na inne handmejdy biore to co akurat znajde w domu, u chłopaka, na podwórku, w małych i dużych sklepach, gdziekolwiek :)
 9. Praca z której jesteś najbardziej zadowolona i taka,
 którą upchnęłaś w kąt żeby o niej jak najszybciej zapomnieć. 
Są takie?
Jestem dumna z dużych haftów, bo je w końcu ukończyłam :P i kwiatki ładnie wychodzą. A te, które leżą na dnie to takie, które robiłam kiedyś kiedyś, jak nie wychodziło mi to tak dobrze i ciągle sie myliłam
10. Z czego najbardziej lubisz tworzyć? 
Oczywiście mulina + kanwa, a z innych rzeczy to drewno + sznurek:)





1 komentarz:

  1. dziękuję za odpowiedzi i cieszę się, że miałam tą przyjemność nominować Cię jako pierwsza ;)

    OdpowiedzUsuń